11/06/2011

all we need,is CHRISTMAS


 omg,omg, ma ei saa lihtsalt mul on juba jõulutunne peal natuke liiga vara või mis?!:)aga tere teile.nii ütlen et pilte ei saa nii pea kuna ma ei tea kuidas aga neid pole mu kaameras nii et kui emme juurde lähen siis saan siia lisada(tantsu&eppu sünnipäeva pildid)REEDE-tansuvõistlus oli laheee,1a võitis ja teised olid ka tublid (Y) suurematest võitis 9 klass.nagu arvata oli.peale seda tuli emps järgi ning läksime mäkki kuna kodus polnud mitte midagi süüa.peale seda hakkasime vaikselt ette valmistusi tegema homseks...LAUPÄEV-niii niii niii hommikul ruttu üles ja kähku koristama peale seda hüppasime poest läbi ja tagasi koju süüa tegema ... nomnomnom kui palju head süüa oli/on varsti tulid külalised ...markkuse&viciga sai palju nalja (AITÄHH VICI ET,SA MU KIIGEPEALT MAHA LÜKKASID)vahepeal me kiusasime eppu&kristjanit et nad abiellusid see oli nii nunnu kui nad vahepeal käestkinni võtsid.pärast vici jäi ööseks..vaatasime tv6 õudukaid (see oli see film millest anni koolis rääkis)HOMMIK-kõht on eilsest ikka veel mega täis,üli paha olla ka ... täna oli emmega üle pikka aja nii tore hommik mitte nagu tavaline vaid eriline....me joonistasime koos ja naersime piltide üle jne ...aga okei adios

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar