10/21/2011

tulge ja pange mind uuesti naerma!!

tere nii eile oli kooli disko suh nõme muusika oli(rein v)oleks palju palju parem olnud paljude arvates .aga peale kooli diskot läksime annakas,mina,vici,kassu&hertss välja hahhahah ma naersin nimodi et kõhulihased oli valusad realselt,tulge pange veel kord mind nimod naermaaaaaaaaaaaa!!!!!!nad võtsid mu kotti ära ja tuututasid sellega rinig ja  üritasid mind pikkali maha saada.noo said ka me lendasime kassuga keset kõnni teed pikkali omg,tegelt ka täiega naljaks oli siis me nsm tuututasime veel edasi kuni kõik hakkasid koju minema,ma läksin 10 peale õikale (vanaema juurde)nii hommikul.ruttu riidesse 2 ampsu ja uksest välja minek ...ja siis sõidab 27 buss minema ja ma oli nii kuradi vihane et ma oleksin kellegi ära killinud .. õnneks ma märkasin et ,36 buss tuleb ning läksin selle peale koolis oli väga rõve olla süda oli paha jne.. me veel harjutasime 2 klassiga tantsu,harjutamine nägi välja nimodi et pisikesed harjutasid ja meie viciga magasime .ja siis tuli rannak tund ja mida ime ta lasi meid varem ära 1 tund kohe wuhuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!ja nüüd naudime õega kooli vaheaega ...tsauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar