10/18/2011

oh why'd you have to be so cute ?it's impossible to ignore you

heii:) täna sain ma midagi sellist teada mida ma ei usus siia maani,see on väga kohtutavalt rõve . ja veel üks üli  hea uudis ka Maria tuleb eestisse supeer,so happy .koolis tuli väike bitch  fight ka vici&anni vahel,app kui võimatu on pisikestele tansu õppetada.. lausa kohutav ja kui veel minig kaspar&harles võtavad palli ka ära kui me mängime(pisikestega). nagu realselt minig idikas klähvis terve vahe tunni ning ma röökisin vastu ja mul on kurk mega valus ja hääl ka veits ära .need pisikesed on hullud pangu põlema ennast 2 klass.tsau

2 kommentaari:

  1. Mtea sul oli ju üli lebo sa õpetasidd ainult korra teisele a le :D ma mingi 1b,1a,2a :P :S jubeee

    VastaKustuta
  2. noo aga enam ei ole kui 2 ja ka 1a kes ei õppi midagi on väga raske õppetada :)

    VastaKustuta