10/16/2011

I lay in bed for hours in the dark,at night.thinking about,every possible thing,in my life

 tere jälle on üks mõnus nädalavahetus läbi,appi ma ei mäleta mitte mõhkugi mis me tegime lauraga ,aga noo ma räägin seda mis mul meeles on.kõigepealt me tähistasime laura sünnat kook(jube hea kikku tehtud)me käisme kaupsis jne õhtul hüppasime ka hessis läbi ja minig üheksa ajal läksime ka ostuööle seal esine ithaka maria,haigelt palju inimes oli ka sealt selverist ostsime laste shampsuse ja isusime maha ja nautisime.korraks ma nägin ka laura klassivendasid,omgf mu klassivennad on vist kõige ilusamad 4 evaaaaaaaa,jube millised ta klassivennad olid ,ja meie põhi lause oli 'me oleme ägedamad kui teised'ja ma pole nii kau nii palju kooki söönud,appi need papagoid sakivad kaaa,aga nad on nii nunnud koguaeg ainult kraaksuvad,aga muud midagi vist,tadaaaaa:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar