9/17/2011

you have no idea how much i want you..


tere tean-tean-tean et pole siia bloginud  ei tea kui kaua,no okei alles paaräeva tagasi :)aga jamh eile -käisime sassi pool,waou tal on niii fakking suur kodu nagu waou kuradi kuninga paleee :)seal olid kriss,reoi,müür,sannu,orm ja vici .seal oli lõbus ja särki värki :)kõik olid seal juua täis jne. me viciga NAERSIME KOGUAEG NENDE ÜLE:)ss vahepeal mängisime sannu&viciga x boxi hahahahahhaha kui naljakas seal oli  isegi saun oli sooja pandud kuigi ma ei usus et keegi sinna läks.emmm rohkem ei tule meelde praegu hahhahahaha müüri sai veits kiusatud kah .. ee ütlesime et vaata seda küünalt 5 min see kammibu suu ära ja tüü vaatas seda minigi 15 min hahahah :-Dja vahepeal me viciga avastasime sassi kodu kurat küll see oli nii suur et,ma hüüdsin vicit ja ma ei leidnud üles teda okei leitsin aga veits läks aega :Dhahaha ja sannuga sa ka palju naerdud.ss tulime ära ja läksime vici poole seal me olime mingi poole 3 üleval :-D suht ma magasin diivanii peal ja siis me tegime kohvi mixi ,ee me panime tavalist kohvi ,lahustavat kohvi,kaneel minu eri nõudmisel ja ka mett nomnom kui hea :D järsku hakkas üli-üli-üli paha olla mõõdan veresuhkrut jumalast normaalne ja öösel mingi ou fakk ja ... norm aga jamh ja neljapäeval sai merkks juustuga näkku hahhahahahaha keset eesti keele tundi hahahahhahah mine metsa kui naljakas see oli ja siis me mõtlesime ka tansuvõistlust veits kah.. aga okei byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar