8/13/2011

why do we like to hurt other people?

appi ma ei saa aru kuidas kõik alati õnnelikud on ja ma ei tea mida veel ,ja kui mul on jälle hea tuju peab seda alati keegi rikkuma alati noo ma ei või aga see on lihtsalt nii .kõik alati inisevad mu kallal ja ma ei tea mida veel .haige ja kui midagi on siis ütelge mitte ärget tehke nägu nagu midagi poleks ,ja kui sul väga igav on miks sa minust räägid,ok saana aru sul on igav ,noo ma ei või ja kui sul on sitt päev miks sa kõik selle minu peal väla elad?ja ära inise et sul pole sõpru sul on sõpru aga sa lihtsalt ei tah nendeaga välja minna .ja see on haige mida  sa teed appi kui närvi see ajab mind.no so what keegi meist ei ole perfektne kõigil omad vead,elage üle olen selline siis olen ,see on minu mure mitte sinu mure ja kui sa minu elust ei tea mitte midagi siis ära hakka seletama ega sekku kah ...ja kui ma saan sulle midagi usaldada siis ma usaldan ada millegi pärast teava kõik seda alti .SEE ON MINU ELU TEEN MIS TAHAN .ja kui sa lubad siis täida ka enda lubadus mitte ära ähvarda sellega.KORDAN SEE ON MINU ELU.

2 kommentaari:

  1. Aitäh (: Väga armas sinust,tõsiselt. (Ma parem ei kurda enam kunagi siis sulle, ..üritan meelde jätta :)

    VastaKustuta
  2. noo srry,mul oli sitt tuju noo :D

    VastaKustuta