8/20/2011

TERVITUSED,siist haiglast,minu varvas on omadega perses,sittaks paistesja ma ei tunne mitte midagi peale valu -.- ma röökisin nagu ratta peal selle varba pärast vähemalt 30 min,vähemalt ja ma ei mäleta mitte sittagi aga nojah ,nii sain siis valuvaigisti ja balderjani.angeelikal&lällu oli väga vaja mind torkida ja nokkida mu kallal,SUUREPÄRANE,JA NÜÜD TA TOKSIB TA MIND JÄLLE APPI ,NÕME,NII KUHU MA ENDA JUTUGA JÕUAN ?! MU RÄIGE JUHE , igas tahes see jutt on ikka täiega vale et inimestel on häid kui halbu päevi ,iGAS TAHES ON MEIL LÄLLSIGA kogu aeg sittad päevad,kogu aeg saame sõimata jne,ja me teeme kõike valesti ja ei tea mida veel .aga tänud teile kallikesed kes te mind naerma suudate ajada...(Y)(A)(angeelika &lällzuu ja minu pisikesed nummid kes te mind lohutaside parimad pisikesed olete keda ma endale tahaksin )ja pärast lisan ka pildid oma varbast aga jahm see  on üli üli paistes ja megalt piinlen oma varba  pärast siin aga homme linna (L)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar