8/18/2011

Meil kõigil on häid&halbu päevi ...



heiiips, siis täna on suht nõme päev olnud jne .mingi 12-18 olime home alone jam ja sitta lõbus oli ka  ma jäin ma 2korda magama ennem 15 min ja pärast mingi 1 umbes ja siis tuli ly ja mölises kõigi peale haigeeeee,noo ma saan aru et kõigil on halbu päevi aga nojah  ei pea teiste peale siis karjuma !?!!-.-njah siis me hakkasime riisuma jne meil mõlema oli haigelt siit tuju ja ma tulin tuppa ja siis tuli lällu kah ja ta podises mulle midagi kuigi ma ei saanud aru et ,tal on neist haigelt kops üle maksa  ja ma küsisin miks ja ta ei vastan vaid läks minema... ja podises veel midagi kuid mida ei tea ?!...oii ta tuli tagsiiii ouuuuuuuuu,happy day :-D:-D:-D,oehh ma ei tea  ja nüüd me istume ja masetseme oma elu üle jä ma räägin härra müüriga kes veits ajab mind  naerma enda idiootsete plaanidega aga okei sauuuu..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar