8/03/2011

Elama hakkame me alles siis kui ületame oma hirmud


 omg omg omg kui jube see kõik jama oli kuigi me ka naersime mariaga selle üle ,(õigemini kõigiga) nii ma räägin siis asjast :)me ostsime neid komme mis siin pildi peal on nii tuleme poset välja ja me hakkasime välja  kõnidima ja ss, me tahtsime wc minna  nigng me küsisime et,kus wc on ?järsku tuleb turva ja ütleb et,tulge minu järgi lähme turva tuppa ja meile üteldakse et,kaalume kottid üle noo, ÕNNEKS OLI MUL KÕIKK KORRAS aga marial oli valesti kaalutud-.- ohjumal siis see jahma hakkas pihta meid hoiti kinnni umbes 3h jne haige ja siime me ei saanud vanematele helistada ega midagi maria täiega nuttab seal ma olen shokkis (kuna mariale kutsuti kohe politsei ja politsei tuli alles 3 tunni pärast )kõhud olid haigelt tühjad ja üli suur jänu  oli meil, me ei saanud mitte midagi aru mis nad räägivad kuna,nad rääkisid üli kiiresti .sellest sain ma aru et ,politsei tuleb jne .noo lõpiks tuli ss ment ja nad naersid selle asja peale  ja maria sai aint hoiatuse ,aga täna kell 7.00 oli äratus et ,menti minna kuna maria pidi sinna minema ja empps&ädi tahtsid teha avalduse teha rimile .aga siis nad  vist ei teinud aga nad tunnistasid üles et nad hotsid mei liiga karmides tinigimustes jne .haloo seda oleks võinud küll küsida või teha et ,helisada vanemattele ja  küsida ega mei haigusi ple ,camoon  ME OLEME SUHKRUHAIGED .haha olime seal kongi toas haha  olime ss ,mendis ja ma lasin enda empsile elisada mu ema naeris selle üle ,maria sai ss selle kutse sinna  haha 1 ment tegi täiega nalja espo ... oli ta nimi hahah kuidas ma seal naersin ise olen shokkis veel aga  tägant järgi mõtteldes oli see haigelt jube need valvurid ei teinud meist välja me oleme kusikil seina taga ja ,see 1 turva ütles teisele turvale: tule vaata nende nägusid siis nad naersid meie nägude üle(ja vaata see,sööb kommi siin ) ,ja nad nersid et ,hahahahah soomlane,hahhahhah soomlane haige aga nüüd on  õnneks kõik korras (uhuhuhu)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar