7/18/2011

Soome->Itaalia->Vatikan->Soome->Tallinn
 i know i m fatt
 Tereeeeeeeee. nii lõpuks ma teen selle postituse.emm seal oli jube mõnus mingi iga päev 40 kraadi õhtul (kell 23:30u)oli 33 kraadi sooja jube ,aga mõnus oli ka&ma tahan tagasi. tulin tagasi siia ja otse hiiumaale nii et hiiumaa&soome postitused tulevad hiljem :)ma kõiki pilte ei lisanud kuna,neid on nii tüütu lisada siia :) nii et aga varsti tuleb laura siis ja siis party up:)(ma loodan)aga seal pildi peal on 1 inimene mu süles jne ,noo ma näitasin näpuga ja sanderiga hakkasime naerma täiega ja siis äkki läksid nad kõik näost imelikuks ja siis  ma tuntsun kuidas keegi selja taga oli vaatan selja taha ja siis näen et keegi teeb (buuubububub)ma kiljusin ja kõik inimesed vaatasid minu poole ja see oli väga mark :)siis me trippisime hommikuti ja õhtuti ringi mingi 9:30 oli äratus ja 11 olime kodus tagasi ningi 11-16 ranas ja siis sealt edasi spase .HAHAH BII ME TEGIME KARI&MARIAGA VÕIDU KES SUUDAB KAUEM SEAL SAUNAS OLLA NOO SEE SAUN OLI JUBE KUUM JA SIIS SEAL OLI KÜKS JALGADE KOHT KUS ON KUUM,KÜLM.KUUM VESI,NING MA ISTUSIN KÜLM VETTE JA ÜTLESIN KEEGI EI NÄE MIDAGI.LÄHEN SIIS SAUNA TAGASI JA VAATAN 2 INIMES ISTUVAD SINNA SISSE :)iga õhtu käisime latetamas ja siis ei tulnud und jne .aa seda ka tulime siis lennuki pealt maha ja mõtlesime mariaga et,lähme ujuma  kotttttt pime oli jubeee aga noo vahet ple ja lained olid üle pea seisid püsti ja tulid üüle pea ,aga vahet ple noo läksime vette ja vesi tõmbas täiega taha ja mu põlv läks tagur pidi või noo igas tahes ma ei saanid käia 1-4 päeva korralikult nii et ma lonkasin jne ....ja ma karjusin täiega üle ranna fakk...WAOUU MA SÕIN KAHEKSAJALGA MIDA IMET NAGU WAOUU KARI PITSA PEALT :)AGA SEE OLI HEA :)ja viimane õhtu oli nii kurb aga see mees kes mul ennem sule istus siis viimasel päeval tantsisime maria,mina&tema hahaahhaha trolol kui naljakas see oli aga varsti saan  ma mälupulga kus peal on veel pilte ja siis lisan siia aga okei nüüd  pakaaaaaaaa see oli lühi kokku võtte :) pakaaaaaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar