7/25/2011

Naeratus ei maksa midagi, kuid loeb palju.


tere nii vahepal on palju juhtunud.emm kust alustada ?:-Dnii siis laura on talinnas vici läks jälle ümber maelma reisile ja mul on vabandage väga aga sitt olla -.- terve päeva olnud juba ,nii hommikul ärkasime okei tegelt päeval mini 1 umbes sättisime ja läksime õue .mängisin lällsi taskunoaga ja nüüd on mõnus haav ka vahetasin juba 1 korra plaastrit kuna oli verine MUL ON IKKA ANNET ,siis me käisime jaluasime ringi ,korraks saime reio,magnuse ja müüriga kokku ja siis kõndisime edasi kojus siis pässa ,maffiase jne ja mul on üli sitt tuju ja natuke ka eilesest:ni  käisime ormi pool (laul,egeri,vici&müür)ja siis see värdjas kallas mu üle limonaadiga ja guess what ?ma ei olnud ültes vihane mkm(olen siiani)ja iga aasta kui me lauraga tuleme ormi poolt tuleb hullemat padugat jne sakks aga siis  ma naersin ennast lolliks kuna laul pani segas ja see oli nii naljaks et,ta otsib om kuuti jne  siis ta srtippas seal hahah tegelt mitte vaid ta võttis pluusi ära -.- aga nalaja sai ja siis me korar käisime ka müüri poolt läbi ja siis otse koju .tänaset ka veel üks asi ikka nii maria tuleb eestise ja ma pean hiiumaale minema haige nõme -.- ma näen teda heal juhul 4 korda aasas ja veelgi harvemini aga sellest on tingitud mu paha tuju ja müüri pärast ka  aga okei pakaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar