7/28/2011

Live is always looking for what was found, and found that do not look ...





heipps :)alustaks sellega et,nii tore on tulla koju kui äikest lööb :):):)aga käisin täna ss,vici &lauraga väljas (lalalala)omg.omg.omg mul ple never evre nii markk olnud ma ei hakka sellest rääkima aga ma nati valgustan teid .olime pässa bussikas ning me lollitasime ja siis oli mu 1 tuttav seal ja see oli väga mark ja osad auto juhit tuutudasid .ning me käisime viciga ujumas (te ei taha teada kus ):):):) mingi kell 18:30 u saime kokku magnuse,sassi&müüriga nad läksid koju ja me liikusime maffia ning tahtsime kattusele aga treppi ette oli mingi vineeri tükk topidud-.-sealt me jooksime siis ujuma nagu ma ennem ütlesin .ja siis olime bussikas ja tegime pilte ja ns tuiasime ringi .aga hommikul käisin empsi pool ning sealt läksime õega kinno :D:DD:kung fu pandat 2 vaatama suht okk film oli isegi kuigi olen paremaod näinud ja esimene osa oli ka kõvasti parem :)
TSAU

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar