7/29/2011

Egoism ei ole see, kui sa elad nagu sa ise tahad, vaid see, kui sa soovid, et teised elaksid nii nagu sina tahad.
 Teräää..nii täna käsini viciga ujumas ajee.me tegime laurale vee sõda ja muidugi laura võttis kohe emo tunni hihihih,btw seal olid mingid poisid ja üks tüüp tuli küsima kui vanad me oleme "ma vastasin et 14 "ja ta teeb suured silmad pähe järsku tuleb ta jälle rääkima ma olin what fakk you want ?!o.0siis me kiusasime laurat edasi ,siis hakks külm mul ,tulin veest välja  nig panin riidesse ja hakkasime kodu poole tulema   koju ,vahepeal helistas vici et need poisid tahtsid meie msni ,ja ülla ülla vici muidugi andis kah -.-sõin ära ja kohe läksin pessu ja olin seal kaua,kaua ,kaua.appi ja mu tuju on nii fakking sitt et ,appi -.- korraks suutsid magnus&orm mind naerma ajada aga no jahhh (haigeeee)+ma ei taha hiiumaale minna ka -.-aga nojahh mis teha .btw kõige ülemine pilt see on mu rõdu ma tean et see ei lähe kokku tänase  päevaga aga ma ikka panin ,ja omg eilne õhtu oli spuugiiii,kuigi ma olin nii väsinud ja jäin kohe magama,laura&müür rääkisid  poole neljani minu fb ja mingi pildi alla ka  aga (üüüü awwi :-D:-D)
no adjos amigod...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar