6/06/2011

Thanks all of the memories

 ja kui me juua täis olime :) vici nägu väga ruuls:)

 nii siis srry ma tõesti ei jaka srohkem piltel lisada ma olen seda juba 2 tundi teinud :d okei appi mul läks tuju jälle nii pahaks ma hakkasin mõttlema et kui ma kooli vahetan jne  ... appi ma ei taha aga njamh vahet ple:/aga nii siis ma olen väga tänulik kõikide nende mälestuste eest musi pakaaa

4 kommentaari:

  1. hahhahah :'D vahepeal sai mõnusad naerukrambid :D:D
    aga no mudiugi,muidugi liisu , sa oled minud just kõige jubedamad pildid leidnud jah ? :D:D siiski oli sadamas see 1h üliäge passida.. :D:D (liisu hüppab paadisillal.. oeeeh :'D)

    VastaKustuta
  2. misasjaa, sa vahetad kooli?

    VastaKustuta
  3. ma ei ole kindel aga oleneb mida papps ja emme otsustavad 1 kuu on veel aega et,otsust muuta aga ma loodan et ma ei vaheta

    VastaKustuta