6/17/2011

Suitseta, joo, laaberda ja tõmba kanepit- üks päev sureme ikkagi ära.

 HEIIIIII KÕIGILE KES TE SEDA LOETE !nii nüüd ma lähen siis mättale ja olen nädal aega ära nii et siis ple mõttet blogi vaadata :)aga jamh täna olin ma siis vicu juures jäin ööseks nje hahah me vaatasime meie ühte vana videot ja ma jälle naersin nagu ma ei tea mis asi ja ma olin laua all naerukates siis me mängisime harlesega tõde ja tegu msniis :) ohehh hahah mul oli üks väga hea küsimus vcile ja ma küsisin seda ,aga ennem käisime jõenurmega õues ahhah seal mängisime tõde ja tegu ka ,ou gaaaaad ma vb tegin endal margi täis ühe inimese ees aga see selleks siis müür&orm käisid meile õhtul pinda aga juhtub ja muud erilist polegi juhtunud MUID SOOVITAN VAATADA SEDA FILMI :VAMPIIRID IMEVAD (y) ÜLI HEA (muide me läksime magama 3 ja tõusime 12:oo täpselt )aga pakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar