6/05/2011

Sometimes,I'm afraid to be happy,because every time when I'm happy,something goes wrong,and hurts me.
tereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.gaaaaad ma olen nii hüper supper õnnelik et ma siisa saan kirjutada ,kuna põhimõtteliselt ple saanud ma siis kirjutada juba 2 nädalat :D aga nii mulon nüüd nii palju teile rääkida et ,ma ei tea kust alustada .aga ma siis alustan sellest et kui ma siisa ei kirjuta siis vaadake sinna (eelisabeth.blogspot.com)sinna ma saan kindlasti nüüd kirjutada :).eile oli mel selline family day või nii :D suht lahe oli :) käisime laadal nomnom kui hea see liha oli mis me ostsime (Y)hhaha ja mu mamps on peas soe või nii  arvake mida tahate aga ta läksi sinna paduudi peale mis seal igal pool üritustel on aga jham okei ,siis täna mei oli ka selline pere päev (lalalal) käisime teatris jne (hahah meil sai markusega palju nalja eppu üle)siis ma hakkasin mõttlema et ma olen seda lumivalgukest näinud juba 5 korda kindlasti ,SIIS MA KÄISIN VEEL AEGNAL ,tegelt oli selal päris põnev aga jah see laeva trip rikkus kõik ära -.-kuna tagsi tulles oli selline torm mis ajas oksele jne ,aga põhiline asi oli see et me olime kella 7 üleval või nii ja ma magasin max tund kui sedagi aga okei :)siis me kõmpisime kool aegnat läbi gaad kui igav ja tüütu see oli ja nüüd on mul suured punnidselaj peal ja need haigelt sügavad -.- :Daa ja siis epp lõpetas lastaja ja see oli veits nuuks nuuks kuna ta alles oli nii pisike ja nüüd juba nii suur ,nõme aga njaa  JA KÕIGE HAIGEM ON SEE ET ,EMA SUNNIB KOOLI VAHETAMA KUIGI MA EI TAHA -.- NUUKS NUUKS NII VASTIK ON .muide ma käisin eile ujumas see vesi oli suht norm .AJEEEE LAURA TULEB VB TALLINNASE (y)musi:*aga okei nii siis homme haiglase wuhuu (naat)saks aga ma pidin 24/7 naerma kuna anett käskis mul :)hah pärast viiakse hullarise üle või nii :D aga okie pakaaaaaaaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar