6/24/2011

i like your hair,your lips ,your eyes,your hips,you face,your smile ans your finger tips

TERE nii siis teen lühitald olin hiiumaal nje JA MU ONU ON PARIM NAGU NÄHA PILTIDE PEAL HAHAH TA OLI VÄGA TÄIS JA KUI TEISTEL ON KOMMIONU SIIS MUL ON ÕLLEONU kuna ta kogu aeg jootis mu pappsi tehtud kodu õlu mis oli yummi (Y)aga jahm ma olen 10liitrit cocat joonud :Dja nüüd siis viljandisse nii et ma ei kirjuta jälle siis 1000 aastat aga jahm ma kirjutan edasi kuna  eile peksti mind arvutist välja jne VARST ITAALIASSE (WUPIDUPIDUU)maal ei teinud ma midagi erilist ns lebotasin vahepeal sadas vihma kuigi päikest paistis ka ja soe oli ka mõnuuuus :)siis ma jõin kodu õlu nagu te ennem lugesite :) papps läks ka nüüd norra ära jälle -.- aga okei ma nüüd siis lõpetan ja ma lähen viljandise nii et seal tuleb (31)kraadi sooja ja päike paistab ka nii et SUVI TULI TAGASI !!!!!!!!!!!!! pakaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar