5/23/2011

We are best friends. We love eachother. We no matter how weird we are.
nii teen veel ühe postituse kuna nii igav on (laalalalaal)gaaad kuidas suudab 1 inimene mind nii närvi ajada  ma ei või -.-aga jamh me olem merksiga nii kindlad et ,me teeme margi täis homme ojeah (Y) 1,2,3, :Dokei mingid sellised alad on homme kõievedu,klotsijooks &naise kandmine nagu wtf ?hahaha ullut kanavad ka meie  klassivennad meid hahahah XD laheeee...aga jamh päike on õues waou (Y)
haha mängidin steeveinga,anni ja merksiga laua jalkad appi kui hale ma olen gaaaaaaad :D juhtub appppi,  HAIGE ET  me peame olema kell 8:00 seal nõmmel aga ma hakkame 7 klassiga alles kell 10 liigutama me mingi lampi passime siis 2 tundi hahahahah kui tore nali XD ajaaaa ma me oleme merksiga 2 lehet täis kirjutanud teen pilti ka kui need kirjad alles on :D 2 vhiku lehet ja 1 paber ,1 üks töö leht hahahah meil on palju kirjutada :) hmmmmmm ja siis ma mõtlesin välja et me ei ole kordagi merksiga kakelnud okei solvunud oleme jh olnud aga nagu täista kakelnud me ple  nuuk nuuk jään igatsema sind :* ja siis enne kui SUVI tuleb teen ma teile ühe suure kingituse oke see ei ole kingitus aga ma panen kõik aasta pildid kokku ja siis panen siia :Daga ma tänen kõiki :*eriti: VICU,MERKS,KATU,ANETT,ANNI,KESSU,MANNU,MARIA,KAISUT,JA TEIS KA AGA TE OLITE PARIMAD MSI:*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar