5/09/2011

Once apon a time, something happend to me, it was the sweetest thing that ever could be, a fantacy, a dream come true, it was the day, when I met you
heippps:* nii homme kooli oujeee (Y) ma juba põhimõtteliselt  2 nädalat kodus olnud -.- haha ma pean lihtsalt selle ka ära rääkima et ,kui me praaami pealt maha tulime siis läksime selkus ja muidugi jäeti meid aoutosse .kuid mei sa lällisga palju naliiiiii ,niii siis tuli sinna mingi suur buss koos lastega ja see plix võis olla 9-12 a. no igastahes tüüp pani keset tänavat käe püksi ja me lällsiga olime nagu wtf ?! haha ja siis me poosetasime autos ja kõrval inimesed ültse ei vahtinud mkm,aga peas et meil lõbus oli.ja lälls mul ei olnud kül mere ääres :D ja siis ma otsustasin et ,ma tahan tagasi hiiummmal < 3 ufo kui mõnus seal oli tegelt yah msi :*aga okei ma nüüd siis minema tadaaaa...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar