5/17/2011

Ma tahan lihtsalt olla, olla selline nagu ma olen, mitte selline, nagu sina tahaksid, et ma oleks.
 njaaaaa,see lause on üsna täppi või nii :)okei alustan sellega et mul on jälle PAHA TUJU -.-
ei tea ,põhjust  okie tean küll minu kord pole koristada ja siis mina pean koristama nagu stfu !-.-haiged õpsid jne.aga ma otsustasin et ,ma hakkan siia uuesti kirjutama iga päev kuna siis ma ei pea iga päev siia mingit hiigel pikka teksti kijutama :D nii siis eile käisin merksiga väljas hahaha XD.Me jookisme rahe&vihma eest ja me olime läbi märjad neid pilte ma siia ei lisa kuna liiga margid :) uhuh :Dhaha me jooksime siis selle vihma eest ja siim oli autos ja me jooksime nende ees  nii et ,siim pärast naersi meie üle-.-.hmmmmmmmmm polnud ültse mak ja ma sõnusin ka ühe asja ära -.- merks teab aga see oli tegelt mega naljakas,hahaha täna klassijuhataja kukkus tooli pealt maha lille potti hahahahahhahahahahaXD meil oli vene keel ta tahtis arvuti tööle panna ja siis ta kukkus ja ta üttles :oeh mina küll  seda arvutid tööle ei saa:DHAHAHAHAHAHAHAH siis ma suutsin telo ka ära kaotada aga leitsin üles uhuhuuhu :D aga okei dvj tsau :* JA MA VIHKAN KA KUNSTI ÕPPSI -.-

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar