5/09/2011

hiiumaa
 TEREE.hmmm pole siia siis 3 päeva kirjutanud.. oehh üritan siis lühidalt teha kuna kell on palju ja uni ka veits . nagu te  juba teade olin ma hiiumaal .. ma arvasin et seal on üli nõme nje aga üla üla ei olnud .. SEAL SAI NII NII NII PALJU NALJA .1papps&ja onu panid kunni :Dokei nh .. emm meil on muru  traktor ja sellel on järel käru  ja papps juhtis ja onu oli taga nagu mingi kuninga kass hhaha kui naljaks see oli ;) 2 õhtul sain nalja kui me kõki köögis olime ei kommenteeri mis seal juhtus hahah irw :)3 meie laurga oleme nii õelab et jube haha :)3njh ja siis me käisime lauraga mere ääres ohh  SUPER oli seal mõnus . vesi oli mega super soe likelike :)ja siis ma tegin 1000 pilti kah nii et pärast lisan :)gaad ma sõin seal aasta jagu ette ära nh .emm siis ma mängisin annuga oioio ta on nii nunnu (L)siis me vedasime oksi tulle  ja me pidime sauna minema aga siis me otsustasime et me ei lähe ja me saime pea pesu et miks me ei lähe ... appi mul veel nii palju rääkida aga te ei viitsi lugeda jne ..haha siis me pidime autosid küürima aga mina HAKKASIN KÜÜRIMA -.- haha meile öeldi et kui me autod ära küürime siis me ei pea puid riita laduma muidugi mina läksin siis pappsi&onu autot küürima.ja meie pärast saime lylt siis et mars puid riita laduma nagu stf -.- me olime nii vihase aga lõpuks meie ei pidanud ja me läksime mere äärde .haha olime siis täna praamis seal koridoris kus saad auto tekile jne .. järsku keerati uks lukku nagu wtf ? haha mei lällisga sai palju nalja :) noo veits ka põdesime või nii aga teiselt poolt saime siise :) trolol me olime 1 kes kohale jõutsid ja me tulime ka 1 aega varem kodunt välja ..oleme lollid jaa ... njha siis ma ns pildistasin kogu aeg ja ilm oli kogu aeg supper luuv jeah ... HAHA SIIS MÜÜR&ORM HELISTASID HHAHHA AJASDI LOLLI JUTTU SUUST VÄLJA AGA MEIL LÄLLSIGA OLI NALJAKAS :)täna käisin siis veel vanaema juures sünnipäeval  uhuh söök nomnom karulisalat,viinet,mors,umm koos&kohvi ja siim pe tulime koju :)ma pidin magam jääma autos kuna mul oli uni ja nii mõnus oli olla ursu jahus muudkui enda wiist jne.. homme jään tagad koju -.- appi :)aga okei nüüd siis pildid...

 papps
 annu
 hahhaha see pilt on parim hahhahahahahaha :D


 okei nii nüüd ma sain enam vähem pooled pildid siia mul oli  neid kokku 219+telos olevad pildi kaa juurdre panna oleks kokku 225:) aga okei :D tupsu tadaa...




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar