4/30/2011

there's a party in my head and nobody is invited


TERE - nii siis mul ei ole siia midagi kirjutda peale selle et ,aint haliseda ja seda te nagunii ei viitsi kuulata aga nijah eks ma siis halisen teile.nii mul on kurk nii ****** valus et,ma hakkasin täna nutma epp küsis mult midagi ja ma hakkasin vastama ja äkitselt ma hakkasin nuttma.ma olen ebanormaalne inimene .olen ainult valuvaigistite peal jne . aa kas ma seda rääkisi et merks kukkus mune võttes kokku .igastahes ma räägin nii merks läks kööki et ,võta mune pannilt ja järsku lenads ta pikali maha ...hahaha wtf?nii talle lendas kahvel ja taldrik näkku nuu okei tegelt siis silma alla ja tal on seal mingi äge muhk ja vist ka mingi sinikas või mis iagnes asi ... aga jamh  see oli üli irw.. mul on nii igav .emmet ega kedagi ple kodus jne ..  aga mis ma ikka bläkudan ok tsau

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar