4/06/2011

TERE JÄLLE MU KALLID OLEMATUD SÕBRAD, KES TE MU BLOGI LOETE :D
jaaap, mul pole üldse aega kirjutada (loe: aega on tegelt, aga olen lihtsalt laisk) :D
ammm nii siis okei ma kohe kohe jälle välja ärge küsige kellega :D
ojeee 9 päeva veel ja siis olen juba 14 jeppiiii  likelike amm täna siis juhtus midagi vääga väääga
okei tegelt eile ma õppisin venkus sõnad pähe ja sain 4 nagu whaat???!!!:Dja siis lotas sain 5 happy :D:D
japp lahe usun, aga siis oli täna matas töö ja ma oli nii et se läks nagu täitsa ****ja siis bois oli kt mille ma saan 4 vb kui mite 5 kuna se läks mul üli hästi mis siis et ma kahte 2ei osanud kirjutada erinevused ja sarnasused... ei osanud :Dja ma lihtsalt ei jakas enam midagi teha homme harjutame jälle playboxiks

gaad help mee pliiiiiiz!!!!!!!!!!!!!!!!!ma ei viitsi ültse nagu seda teha :(peale kauba on mul jälle nii vastik tuju et srii *see oleks siis 8mailma ime kui mul tuju hää oleks -.-kõik käivad närvidele jne ,,apiii




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar