4/10/2011

something good in everything 






heihei olen siis haapsalus =ehk asustamata koht.emm eile oli iluuuus ilm et wuhuu ja täna ka ...emm eile käisime siis tontidega  õues  väga väga põnev oli ahha .ja siis eile  veebisin alfu ja karliga suht äge oli :):) haha lauara tegi pilte ja ma lollitasin varsti lisan ka need pildid .. wuhuuu jeeejje 5 päeva veeel wuhuuuu...emm kui ma veebisin nende  inimestega siis ma mängisin tõde ja tegu umm  ma pidin pluusi selajst ära võtma... haha ja siis alfu ema oli seal ta selaja taga ... haha  kui naljakas oli naguuuu  reedel veebisin karlida mine metsa kui naljakas oli aga naersime lolliks lihtsalt  kuna ma tegin nägusid ...haha see laul on nii supper  ja 8 maelma ime on juhtunud mu tuju on hää  wuhuu... emm ok ma nüüd siis lisan need pildid ..

magasin päeval 2 tundi kuna läksin magama 3 











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar