4/24/2011

Should I smile because you are my friend, or cry because that's all ve'll ever be.

Nii.
Esimesena siis vabandaks, et pole jumal teab kui kaua kirjutanud =)
Aega pole, või noh, tõesti olgem ausad, ma olen lihtsalt jube laisk inimene.aga jamh täna käisin siis merksiga väljas ...haha nati naltsi ka nii ma karjusin üle tänava melooodia merks kohe kuss??:Dhaha teglt oli see, laul mis mind kummitama jäi ja ma laulsin talle seda.siis läksime üle tee ma lähen ilusti ülekäigu rajalt ja merks küsib miks sa sealt lähed ma vastan :olen korralik inimene,ta ei saanud aru et seal ülekäigu rada oli :D on trololl..siis eilsest kah emm olin siis mina merks ja kevin(ehk nüütsest pervert)emm umm polegi nagu väga kirjutada siia :Dtetailidest ma ei räägi mis me tegime .. aga jahm siis käisin ka preesis ja mul on juuksed ka värviga koos nii tore =)ja käed on jube valusad aga okei homme on siis pikem postitus siis näitan mis ly ka londonist tõi =)
tsauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar