4/15/2011

PALJU ÕNNE MULLE, PALJU ÕNNE!!!
teretere

Vicsuuu
PALJU ÕNNE KALLIS LIISU PALJU ÕNNE SULLEEE! ....
MERKS ' PLAJUPALJUPALJU ÕNNE LIISU

tänan teid kõiki.
eriti merksi &vicuuut..
muidugi teisi kaa !!!
wuhuu nii siis olen 14 !! likelike .
okei tegelt mul ple siia eriti midagi kirjutada.aga ma kirjutan siis eilsest 
nii käisin siis linnas  ja hakkasin linast tagsi tulema .olime 18 peal ja ma just mõttlesin kifi peale et ,ple näinud teda kaua .siis sealt ta tuleb  me vicuga olime nagu whaaat ??!! siis ta tegi mulle kalli ja ma olin nagu wtf ?? et miks sa mulle kalli tegid aga nojah tegi siis tegi .me vicuga nersime nimodi et terev buss vahtis meid ..haha vähe mark võis olla . ma päris täpselt ei hakka seda kirjeldama mida me veel rääkisime aga  kifi tervitab anette tame  haha okei tegelt anette  tameri tahtis öelda aga nagu teda meie üllas kifi on 24/7 täis nii et juhtub.. siis läksime maha ja tulin koju . aga tsauuuuuu...
ps:mul pole ültse selline tunne et mul on  täna sünna 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar