4/13/2011

no time to think of consequence

 Tere jälle:-) Ohjah ültse ei viitsi seda postitust teha, aga samas ma tahan, niiet :-D Eile õhtul käisime alfu mina ja vicuu väljas suht okei tegelt väga naljakas oli...eriti vee-võtu koha peal ja need jalanõud omasid kaaa..muidugi vicu ja alfu tegid omag järeludused et ma aelesin seal siis jätsin riided sinna jne...apiiiii see rannaksa jälle läks hulluks peast tegi täna jälle mindi kuradi tunnika mille ma kindlasti 2 saan.kunama ei osanud mitte midagi .präegu ajab alfu mingit möla et,ma olin täna koolis sexi jne..,haha ma olin täna jumala tavalistes riietes...:D:D nii siis eilest veel te 6 sakide ausalt ,üli mõnna ilm oli ja ma läksin õue koos vicuga ja teistega nii oleme trepi peal ja järsku kõik pommitavad mind.. nagu whaaat ???nuu kõik se üli külm luimi oli siis mul igal pool...aga ILM OLI SUPPER nii et elas üle.aga tsauuu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar