4/21/2011

ME OLEME NIII NII KAINED JAPPP....
Tereee. Ühesõnaga, pärast tunde läksime merksiga pässa ja ostsime jäätist kuna jube palav oli ,sealt läksime noortekase nagu WHAAAT??:O seal sai palju nalja .. aga jamh mul on hunnik pilte mis ma kohe siia ka siis lisan  need on ka igal pool olema s orksis ja fb .. aga sal oli tõesti väga naljakas..siis läksime korraks koju .ning siis uuesti õue merksiga .....haha me tahtsime Kevini nr ja msni seega helistasime nuubidele (issand kui lohid me oleme ).sõitsime 10 bussiga õitesese ja lollitasime ...emm selline siis oligi mu päev aa jaa ly tuli tagsi koju Londonist ja ma sain mingi suht ninnu koti ja kõrvakad .. hiljem teen ka pilti :Daga meil oli täna 3 tunniks kooli ja 3 tundi kah okei tegelikul ajalugu ei lähe arvesse kuna pillu oli 5 klassis.aam seal noortekas oli vicu&marta hahaha ja me merksiga  naersime vicu üle ia vicu sa saad mu käest igno kuna valetasid mulle-.- nuub.aa ja neid pilte tehes sõitsid auto juhid mõõda ja vahtisid haha kui naljakas see oli (ma olen tähel pnnud.et mul on iga asja peale naljaks või ma mõtlen vaskule .kuigi naeran rohkem )apppi kui loll ma olen tahtsin oma tuppa minna et võta digikas nii lähen sinna ja mõtlen miad ma siis tahtsin noo kurat ei tule meelde,lähen siis kööki võtan juua ja lähen arvuti taha  tagasi .Noo muidugi siis tuli meelde mida ma tahtsin... appi kui loll saab olla üks inimene ... aga okei
 aint natuuu aelesin =)


 ei tea mis mul viga oli ahajaa ma lendasin alla kuna libe oli ja ma hakkasin naerma -.-
taada..ma  telkut vaatam (rohkem pilte leiate fb või orksist )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar