4/20/2011

mängi mänguasjadega jätta tunded välja !!



TERE JÄLLE MU KALLID  SÕBRAD, KES TE MU BLOGI LOETE =)
nii siis täna oli niii nõme päev et sure ära ... aga homme on 3 tunniks kooli :)wuhuu like ja siis 3 tundi kah .. aga keegi õue viitsib ??kui jah siis helistage 56462406 ja võtan vastu ..ahaa vaik jälle ahistas mind.meil oli just ajalugu lõppenud ja tunnid läbi :Dnii siis ta tuli mind jälle käppima jne aga,mul oli õnneks kott ligiduses ja seal see oli lõhnaõli ja  ma lasin talle,Selle suhu (haha )ning ta jooksi kohe akana juurde ja sülitas.Kuid samal ajal rääkis Pillu  teise plixidega .pillu  ütles vabandage tüdrukud ma .pean vaiksaart kasvatama (hahah)ning,läks sinna ja lõi käega vastu peag .hahaha tra kui naljakas see oli :Dveel tänasets me katuga vajusime laua alla tasakesi (haha )lugsime cosmot :Dsaime väga väga  huvitavat teada=)ja veel parem uudis on see et ma saan itaaliasse wuhuuu .. like 1juulil lähme soome ja sõidame koos täta ja teistega 4 minema ja tagasi 10 või oli 14 ei mäleta ...aga mu tekst on jälle räme juhe aga tsau pakka ....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar