4/13/2011

Ma olen sama debiilik kui sina kuid mina olen oma valdkonnast.
 
EILSEST-käisime siis mina vicuu ja alfu õues .te olete parimad ausalt (Y)
läksime siis pässa taha mängukale. sealt veits edasi olid  mingid jalanõud ja villasokid ..ma panin mingid meeserahva jalanõud jalga okei ketside peale ja kõndisin nagu üks väike vana professor.haha see õhtu  ei lähe never ever meelst .nii siis vicuu ja mina tuututasime enda pudelitega :D:Dhaha vicu sa oled ikka nii vasakule inimene et,appi ma oleks juba vähemalt 10 korda rasedaks jäänud ...siis likusime 10 bussika poole kuna kõik hakkasid kodu poole tulema jne.. Kuid siis vicu avasta et tuletõrje võtu  koha peal (need punased asjandused)on tore jälle veits ....haha ma lihtsalt hakkasin nutma kuna mul oli nii naljakas.siis ma istusin ka ja siis nad mõlemad oseses mõttes hakasid mind vägistama nagu gaad help me !!siis ma jooksin 20 peale kui siis ma avastasin et vicu võtmed ja rahakott on mu käes seega ma ei jooksnud kuid üks asi veel orm siim ja uku olid ka selle peal seegama ei jooksnud ka .aa jamh mingi vicu hakkasi mind panema siis ma  kuidagi lükkasin ta minema (alfu )aga mul olid käed tasuks ja algu väidab et ma katsusin ta seda kohta nagu whaaat '??ma ei katsunud.. haha vicu tegi talle, ühte tesi ja siis lõi jalaga teadud kohta srri aga se oli väga väga naljakas anna andeks ... aa jaa seal kuskil pässa kandis oli ka üks hiigla suur lomp kuhu me kividega viskasime ja ma läksin siis teisele poole äärt ja sain kohe märjaks jubee -.- ihih :D siis nad mõnitasid mind .....aga japp vicu sa oled lihtsalt jube jube pervert nagu nii oled sina see  halli auto mees aga rohkem ma ei räägi vott !! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar