4/18/2011

Ma naeran enda üle. Ma naeran Sinu üle. Ma naeran kõigi üle. Ma naeran, aga kas ma tegelikult ka naerda tahan?
 hei 

tegelikult pole mul siia midagi kirjutada kuna mul pole midagi erilist juhtunud.sain enda suure kingi kätte  wuhuu ma lootsin et saan vana digika kätte kuid sain uue aga see kõlbab kah ... ly läks siis londonise nuuks nuuks appi olen enda kurja isaga kodus hahah kuri :D:D:D.aga mul ei ole tõest milesti räägida .käisin siis arsti juures sain nats sõimata jne.. aga olen 177 cm pikk jne ...siis läksin vanaema töö juurde võtmete järgi sealt läksin õikale .õikal olin umbes 1-2 tundi ja siis tulin ära ja tegin inka kirjandi ära .. ohh ma nii tubli ':D see oli nali võite kõik naerad nüüd ...appi mu tekst on täielik juhe aga noh head lugemist siis :D.tahan juba neljapäeva -.-
tsauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar