4/27/2011

it's not my fault you give me reasons to hate you...

 tere (bang bang) nii mind nii kummitab see laul ....tegelikult ple mul siia midagi enam kirjutada kuna, täna ei juhtunud midagi erilist . tavaline kooli päev ain et 5 tundi jne...aga muidugi kui mul hääl ära palutakse mul lugeda ja ma piinlesin kuna jube valus oli..aga meie inka tund möödus nimodi et ,milal maelma lõpp tuleb.  Kõigest 36 päeva pärast 21mai kell 18:00 hahaa :D siis me arutasime et mina ja vicu matame ennast liiva alla &anni ja kesu kleebivad posti külge haha kui lollid :D:Demm koolis süüa ma ka ei saanud ega ei taha ja kodus ka.Ma nüüd nälgur ...wuhuu vicu msi lähem minema wuhuu sakasmaale jess mine juba ei suuda ära ootata milal sa lähed auslat naliiiiii......vicu sa oled mulle 1 e sees..aga ajaloos me joonistasime ja ma ei osak joonistada  ma olin selline nuub ... aga jamh põhimõtteliselt ma surin ka koolis kuna üli paha oli olla ... ja ma köhin nagu  mingi vanamees haah XDaga mull on lauraga sama kaelakee vott :D kunagi käisin linnas ja siis ostsin need asjad .. panen pildi vb õhtul või teen ühe postituse veel ........

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar