4/26/2011

impossible is nothing

Ma ei viitsi enam koolis käiaaaa. Täna hommikul oli küll nii et... ma ei tea miks ma üldse täna kooli ennast vedasin? Võib-olla sellepärast,pean koolis käima ...ohh jamh...aga täna oli meil koolis laulu võistlus jne haha mitte kellegil polnud sõnad peas ..haha ja mul on hääl nii ära et jube ja siis ma ean laulma musa õps üttles marianna sul on küll hääl ära aga katsu laulda noo mida -.- MA EI TAHTNUD JA KURK ON KA JUBE VALUS .nõme aga ma nüüs siis üritan ära õppida ja loodan et,saan õue wuhuuu õues on nii kuradi ilus ilm lihtsalt luuuuv < 3aga muidu kui ma juba koolis olin siis oli juba hea olla meil on lihtsalt parim klasssssssssss like =).aa meil oli matta tund ja ootame õpsi kell on 25 noo gaad kus ta on ?nii siis läksime õue,järsku on dire akknal et,palun tulge tundi me olime kõik krt !!!!aga  ta tunnistas et ta oli unustanud ütelda meile et leeveri rühm on koos temaga ja ei saanud 6nneks mölada wuhuuu..appi täna koolis 4 klassi õpilased kakklesid -.- normaalne üks tüüp hüppas teisele näkku jne me muidugi sekkusime jne ..aga jõhker nii et koolis on tore ja turvaline hui ongi ...ei tgelt tore on küll ..
haha vicu just helistas mulle ja ma võtsin vastu ta pidi shokki saama kuna ma pm ei räägigi kuna mul hääl nii ära nagu te juba teade haha im so dumijummi ...täna pidi olema mul arst kell 10:00 aga ma mäletasin et 27 on ihihi =)aga  eilsest käisme siis merksiga väljas.käisime kokku maad ja mered ei tegelt käisime  poiste trenni vaatamas iku ja kevini jne merks pani kogu aeg näe kevin on seal jne. aga ma olin enda mullis ja vaatasin väikseid pädasid .. aww naad tegid kukerpalle jne ei tgelt väga naljakas oli =) aga jamh see laul on nii mõnus lihtsalt tänase ilmaga läheb  ta eriti kokku oot varsti lisan =) aga tsau siis






okei ja nüüd se laul ka
likelike

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar