4/04/2011

i never wanna see you unhappy

MUL ON: uni MA TAHAN: magada
MA SOOVIN: nii mõndagi
MA VIHKAN: kõike
MA IGATSEN: paljuid inimesi
MA KAHETSEN: nii paljut et mul läheks siin terve aasta (kuigi ma tean, et see pole seda väärt.. kahetsus i mean;D)
MA ARMASTAN: elada
MA OLEN ALATI: imelik
MA EI OLE: normaalne
MA LAULAN: mööda
MA NUTAN: vahest ikka jah
MA KAOTAN: juhtub ka nii
MA TEKITAN SEGADUST: igalpool
MA PEAKSIN ÕPPIMA: hetkel? vene k
VÄRV: punane või must
KUU: aprill või detsember
LAUL: amm ei tea
TOIT: tühja kõhuga läheb kõik alla
JOOK: värskelt pressitud mahl

KAS SA KUNAGI..
1.Sööksid putukat? ew ei
4.Tapaksid kellegi? putukaid ja mutukaid ja muud sellist jama küll
5.Hüppaksid langevarjuga lennukist? jaaaaaaaa
6.Kõnniksid sütel? ei vist
7.Läheksid sööma täiesti võõraga? ei usu
8.Hakkaksid taimetoitlaseks? mkm
10.Laulaksid karaoket? jup
12.Oleksid ellujääja? ahh`?
13.Paneksid kellegi nutma? meelega küll mitte.. ma loodan
14.Lööksid last? ei
15.Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? oleneb minu vanusest. praegu küll mitte

KODULINN: tallinn
JUUSTE STIIL: tavaline. tükk on 24/7 üleval
TUJU: paha
NAHA VÄRV: keskmine
VASAKUKÄELINE/PAREMAKÄELINE: parema


Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes?  rannakas -.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-
Kus sa viimati käisid? oma toas
Kelle telefonikõne viimati maha magasid? ee papsi vist
Kellele viimati helistasid? mm tõesti ei mäleta,
Kas sa naerad tihti? ojaa
Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? ei usu.. aga võiks ju
Kas oled sõbralik? ikka
Kelle voodis magasid eelmisel öösel? enda
Viimased filmid, mida vaatasid? mm new york minute, hangover, inception, the game plan
Mida sa tegid eelmisel keskööl? tõesti ei jälginud kella
Mida viimati küpsetasid? saiu röstisin
Pikad või lühikesed juuksed vastassool? keskmised, pigem lühikese poolsed
Kas kannad käevõrusid? ei
Hetkel kuulad? rhcp käib
Mida sa suitsetad? hetkel midagi
Oled rahul praeguse eluga? jah võib nii öelda küll, kuigi alati võib ju paremini olla mwhaha
Teesklesid haiget, et puududa koolist? jah
Mida näed esimese asjana vastassoo juures? välimust
Kas sulle meeldivad raamatud? jaaaaa
Kas sa tahad abielluda? kunagi ikka
Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? ee ei ole nagu plaane..?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar