4/08/2011

history books forgot about us and the bible didn't mention us







 teretere !emm jälle olen  mina se paha inmene !! gaad help mee kui kuradi ülbed te olete !aga jah mis ma sellest räägin :)emm täna venku tuni ajal tegime seda  poola värki jne.. hah mul oli väga põnev !!ausalt :)tänu harlesele  (ta on 6)ok noh ma tahtsin enda välis jalanõud ära viia ei ta võtis ää ja peitis ka veel peale selle .-.-siis tahtisn wc ei ta ei lase mind välja kuna hoidis kinni ... emme  eile käisin hessis again :)haha seal oli 100000%naljaks mul kõhu lihased valusad 1 mingid poisid vahtisid meid sõna otseses mõttes,haha läksime siis kesassa juurde ja mingi naine enda lapsega olid seal ja se naine tegi  krooksu üle selle hessi hahaha kui naljakas me hakkasime ullut naerma üle tereve.selle hessi ahaha see oli lihtsalt PARIIIIIIIMMMMMMMM..ja siis me tegime ka tatti kuule aga ma siis nüüd panen need pildid ka  ok tsauuuuu..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar