4/20/2011

Everyone thinks I like to sleep. It’s not that I like to sleep, it’s that I don’t like to get up! There’s a difference. 

heippss 
see lause on enam vähem täppi =)kuna me ie taha hommikul ärgata .täna hommilil oi nii et issi läheb 6 tööle ja seeag,ärkab 5:30.noo ma siis ärkasin ka üles ja vaatsin wtf ??miks mu äratuskell pole kelisenud siis vaatsin uuesti ja nägin et,kell 5:31 siis ma olin wuhh saan magada 1:30.nii siis äratas minu äratus kell ja ma olin naguu nouuuuu.. ja ma lohistasin sõna otseses mõttes ennast kööki ja panin kohvi vee keema.siis istusin diivanile ning  jäin peaaegu magama kuid siis sai kohvi valmis.ning sõin 2 võiku waouu (tavaliselt ei jaksa süüa 2)ime!!! ning siis jalgu lohistades käksin oma tuppa hakkasin riidese panema .Sain siis riidesse ja siis vaatasin kella okei kell on 7:05 nii mul on siis veel aega ..läksin pesema jne krohvi tegema .haha pesin hambaid nimodi et istusin wc potti peale ja silamd olid kinni ... ahhah ma niii nuuub .siis tuli meelde et kott on kokku pane matta  siis ma olin ou fakk ja kell oli 7:22 ja ma panin jooksuga kokku ja läksin toast välja .. sama ajal helistas alfu ja vabandas ullul,,,, aga vahet ple...koolis oli meil siis väga-väga põnev....nagu te ennem lugesite et me katuga vajusime laua alla jne ... ja siis me vicuga läksime korraks õue suutsime olla 2min kõige rohkem ja tulime ära kuna jube külm oli  kooli söök sakkib kah ma ei taha seda süüa see ni vastik vabantus aga tõsi kuigi toiduga ei tohi pirtsutada ...aga ante andegs se ei ole maitsev ...
aga ma nüüd  lisan pildid kah siia okei tsauu..
(nomnom)



(pole meiki siis peal )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar