4/07/2011

the big screens, the plastic-made dreams, say you don’t want it

 

tsauuu mul onnn nii halb halb halb päev lihtsalt ma ei või ja siis öeldakse igas päevas on killuke rõõmu ! hui ongi -.-1ma unustasin võtmed maha ja ma olin jõudnud juba hommikuse kui ly hellas et,tule võtmetele järgi .2ma hüppasin kaugust (ilma hoota)1.42-.-trololol appi miiks nii vähe ..3 kõik hüppavad alt ja kõik asjad panevad näkku srri merks aga se on veits nõme oli mis sa ennem tegid...4 mul on hääl nii ära et täitsa ja kurk jube valus aga elab üle ja siis me kõik olime üli vihaed õigemini mina ja vicu merkksi  peale .. aaa ja nüüd kõige pullim osa eile sain 1 korda elus käe peale musi enda perverdist klassivena käest-.-öakkk emm nii siis emm see laul on (L) ja sii ka eile käisime mingi tondi akkna taga ehk carolini akna taga ja tuututasime seal et ta välja tuleks ahhah kui naljakas olii :D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar