4/06/2011

1.Kus sa olid kolm tundi tagasi? Jõudsin vist just koju
2. Mis on su suurim unistus? Pole vist sellist asja:) Muidugi on mul omad eesmärgid jm, aga no mingisugust kindlalt big dream'i küll pole.
3. Oled sa kunagi söönud rasvakriiti? Ei tea küll, et oleks;D
4. Kas sul on midagi roosat meetri kaugusel? Jah
5. Kuna sa viimati käisid mõnes kaubanduskeskuses? Emm.. ma ei mäleta:-D
6. Kas sul on praegu sokid jalas? Jah
7. Kas sa omad midagi väärtuses rohkem kui 15000 krooni? Jah 
8. Kuna sa viimati käisid linnast väljas? Ei meenu.. kunagi maksimarketis äkki. See ei asu Tallinnas ju:-D
9. Oled sa käinud kinos viimase 5 päeva jooksul? Ei
10. Oled sa ilus? Ei saaks just öelda
11. Mida sa viimati jõid? Mingisugust vee ja mahla segu, kuna ma tahtsin öösel vett ja mul oli ainult mingi mahlapakk, kus oli tilk mahla sees. Ma ei raatsinud seda ära kallata ning eriline magusa isu polnud kah. Nii et, lasin kraanist selle mahlapaki jääkülma veega täis ja mm hea oli:D
12. Mida sa praegu kannad? Teksad, sukapüksid, sokid, pesu, pluus,
13. Naudid sa auto pesemist? Suvel on ja mõnus
14. Viimane asi mida sa sõid? emm sai
15. Kus sa olid nädal aega tagasi sellel ajal? No kes kurat seda enam mäletab:D
16. Oled sa viimase nädala aja jooksul ostnud mõne riideeseme? Ei
17. Kuna sa viimati jooksid? Pidevalt lippan ringi kuskil 
18. Millist spordiüritust sa viimati vaatasid? Mingi päev viskasin korra suusatamisele silma peale.. noh nii mööda minnes:-D
19. Lemmikloom? Kassid 
20. Unistuste puhkusesiht? USA, London, Austraalia, mõni Aafrika riik (va Egiptus), riigid Lõuna-Ameerikas.. Tokyo oleks ka cool;D
21. Viimane maja kus sa olid, mitte sinu kodu? kool
22. Hullim kahjustus sinu kehal? 

 polegi nagu olnud. Luumurde ega midagi.. ptüiptüipüi. Ei taha ära sõnuda.
23. Oled sa olnud armunud? eih
24. Igatsed sa kedagi hetkel? Jah
25. Viimane sugulane keda sa nägid?lauraa
26. Kui sul oleks supervõime, siis mis? Nähtamatus 
27. Mis täna teed? Midagi vist 
28. Kellele sa viimati sõnumi kirjutasid? eemm tõesti ei mäleta aa mammule
29. Järgmine reis?  itaaliasse
30. Oled sa kunagi laagris käinud? Jah
31. Oled sa eeskujulik õpilane? mmmm ei tea
32. Mida sa tulevikus teha tahaksid? Elada 
33. Kannad sa hetkel mõnda parfüümi? Hommikul lasin peale jah
34. Oled sa see aasta arsti juures käinud? jaa
35. Kus su parim sõber on? Kodus i guess
36. Kuidas su parim sõber end tunneb? No hästi ma arvan;D
37. On sul päevitus? Jalgadel vist on Egiptusest midagi
38. Mida sa kuulad hetkel? Midagi
39. Kogud sa midagi? Ei
40. Kes on suurim klatšimoor sinu tutvuskonnas? No kõik klatšivad, aga ma tean kellest alati klatšida on haha:-D
41. Viimane kord kui sa nägid politseid?eile
42. Oled sa kunagi joonud limonaadi kõrrega? Jah
43. Mida ütleb viimane sõnum mis sulle saadeti? Ei tea
44. Meeldivad sulle vürtsikad toidud?mkm
45. Kuna sa viimati dušši all käisid? Eile öösel
46. On sul vajadust pesu pesta? Eeee.. jah?
47. Mis su lemmik puu on? Õunapuu.. sealt saab õunu:)
48. Oled sa kellegi parim sõber? Ilmselt küll jah
49. Oled sa rikas? Ei
50. Mida sa tegid eile kell 12.00? inglis keele tund hakkas
51. Milline on hetkel ilm? Kole
52. Mida sa viimati unes nägid? Mul oli veel hommikul meeles.. midagi kahtlast.
53. Ka sa eelistad praemuna või keedumuna? Praemuna
54. Oled sa kunagi andnud raha kodutule? Vist küll
55. On sul hüüdnimesi? Mhmh
56. Mis hambapastat sa kasutad? Seda mis vannitoas seal topsis on
57. Kellega sa viimati telefoni teel rääkisid? Papsiga
58. Eelistad sa raha või armastust? Armastust
59. Oled sa millestki hetkel sõltuvuses? Söögist olen koguaeg sõltuvuses
60. Kas sinu kohta on levinud kõlakaid? Võib-olla
61. Oled sa kunagi püksi lasnud liiga kõvasti naermisest? Hahahaha ei
62. Oled sa enda arvates ghetto? lol ei

63. Arvad sa, et loomad saavad üksteisega suhelda? Jah
64. Mis on esimene mõte, kui sa ärkad? Miks miks miks peab nii vara ärkama, tahan magada, kes mõtles kooli välja, appi, magan veel paar minutit, miks:-D
65. Kuna sa viimati vannituba kasutasid? Kui mingi saate reklaamipaus oli, enne kui ma telekat vaatasin
66. Ütle midagi närvidele käivat. Ee kas ma nagu pean ütlema midagi mis käiks teile närvidele või nagu mis mulle närvidele käib? Ma ajan ise ennast kõige rohkem närvi ya know
67. Kes on su kuumim õpetaja? HAHAHHAHA ei eksisteeri meie koolis sellist asja
68. Oled sa kunagi suudelnud kedagi kinos? Ei

69. Kumma jalanõu sa ennem jalga paned? Juhuslikult. Kumb jalanõu enne kätte satub.
70. Oled sa kunagi nuusutanud koera? Wtf.. ei
71. Oled sa kunagi täielikult keeldunud tegemast midagi, mida kästi teha pudelikeerutamises? Ilmselt küll
72. Nimeta midagi mis on alati su mõtetes. Söök
73. Oled sa kunagi kutsunud õpetajat ‘emme’ks? Ei
74. Tead sa kedagi kelle nimi on Helen? japp
75. Mida sa hetkel kõige rohkem tahad? Tahaks vetsu ilgelt
76. On keegi kunagi kutsunud sind värdjaks? Haha vist küll
77. Mis sa teed kui automaadid varastavad su raha? Läheks vihaseks ilmselt
78. Pead sa päevikut? Ei 
79. Mis on su moto? Pole sellist asja
80. Kas sa tahaksid olla söödud pigem lõvi või tiigri poolt? Mis vahet seal on? No.. lõvi, kuna lõvid on nunnumad.
81. Kus sa oled 10 aasta pärast? Ei tea ja ei julge ennustada ka 
82. Mis laule sa laulad dušši all? Ma ei tea.. olen ma mingi imelik, et ma EI LAULA dushi all? Ma ei tuleks elusees selle pealegi, et aa võtaks nüüd ühe laulu üles. Kõik räägivad koguaeg, kuidas nad dushi all laulda oskavad no.. dunno:-D
83. Kui sa vaatasid täna end peeglist, mis oli esimene asi millest sa mõtlesid? Oh issand..
84. Mis sõna riimub sõnaga ‘aken’? Ei tea
85. Kes ütles sulle viimati, et ta armastab sind? Ei tea
86. Kui sa saad valida miljoni krooni või lendamisvõime vahel, kumma sa valid? Miljon krooni, kuna lendamine ei osta mulle igast ilusaid ja toredaid ja kalleid asju:-)
87. Kas sa meelsamini pildistad või oled pildi peal? Pildistan, aga pildi peal on ka vahel tore olla
88. On sul kunagi olnud leetrid? Ei vist
89. Mis kingasuurust sa kannad? 40
90.Kas sa kasutad liiga palju msn’i smaile? ojaaa
91. Nimeta 3 lehekülge mida kasutad iga päev- blogger, fb, yt
92. Kui sa võidaksid loteriiga, mis sa esimese asjana ostaksid? Oleneb kui palju ma võidaks
93. Kannad sa palju pusasid? Kodus ja kehalises 
94. Oled sa arg,vaikne võõras seltskonnas? Oleneb seltskonnast 
95. Kas sulle meeldib ketšup? Jah
96. Kes sind viimati kallistas? Emm ei mäleta
97. Kas sa kahetsed midagi minevikust? Jah
98. Kas sa arvad et sa oskad laulda? Haha ei

99. Mis on su lemmik vastassoo nimi?  tüdruku nimeks tuleb emma.. nii nunnu emma ja hugo) Hahah see kõlas nagu, ma oleks rase praegu. Aga jah, kui ma peaks saama lapsi kunagi:)
100. Kui sa peaksid kohe praegu ameti valima, mis sa valiksid? Fotograaf või jurist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar