3/31/2011

why do we like to hurt other people?

 

tõesti miks meile meeldib teistele haiget teha ???

no mina ei tea ...tahaks ka teada tegelt ...noo ma suutsin jälle vicuga tülli mina õigemini tema minuga .aga jah vahet pole :)aa ma sain endale need klambrid ja need on täiega valusad .olime siis keka tunnis ja mängisime palli et,pidi saama värvasse aga õhus pidi palli kinni püüdma.okei noo hakkasin siis püüdma ja kõmdi pani ANETTE TAMERI MULLE RUSIKAGA HAMMASTESE.ma peagu nutsin kuna need klambrid on jube valusad ja ta lõi seda hammast mis mul peaks nagu otseseks minema ..tra kui valuus siia maani :)ja siis me kirjutasime eesti keeles ühe juttu "naljakas kooli juhtum "vist oli... minu lood siis selised 


1)Nii söögivahetund oli alanud.kõik tormasid sööklase söögiks old meil makaroonid ja tee.

istusin siis oma kohale ja hakkasin kahvliga vehkima .Tahtsin Merlynit selle makarooniga visata (tegelt mitte päriselt).kuid minu õnnetusekd lendas ta heletade pükste peale süür lärakas.tavaliselt oleks paljud solvunud selle peale kuid,meie hakkasime naerma ja ta tahtis mulle ka kätte maksta ja viskas makarooni hoopis katule sülle..siis sonkis ta mu toidu ää. pani sinna niii niii palju ketshupit et,se oli rõve .naerame siia maani selle üle..

2)oli siis hekaline ja me merlyniga sõitsime teistest  ühe ringi ennem ära 

tunni teema oli siis õppida põõrama muidugi meie oskasime nii et nietu probleemo..aga vicu tuli mäest alla ja pidi pöörama kohe aga tema ei põõranud ja sõitis vastu pisikest puud ..me siia maani narrime veits teda selle pärast aga ma loodan et sa andestad meile pahadele inimestele..:)!!

nii  eile käisin siis õues merksiga ja 18 bussi pääl oli selline reisisaatja 


 

nii ja siis merkkks on nii õel ausalt :):):)saate ise vaatada

vicuul on minigi ullem mase hoog nüüd :):):)või ta kohe ütleb fain ..

ok tsauu


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar