3/15/2011

okei pääris tore on see, et ma olen haige ja lähen homme Kalev spaase nice:)
ja jääpallidega on ka tore saada 
mõnusad sinikad on igal pool :)
Nii siis nädala vahetusest ka siis .
hmmm..
*
LAUPÄEV
aaa käisime kinos se film oli rango vist.
Mu kulla kallis õde suutis muidugi seda rikkuda -.-
aga jah se oli suht igav ka nii et vahet ple.
ma dummijummi võtsin 0,75l
mida ma ära ei jaksanu juua ..
Sealt edasi läksime K alevite juurde ..
rohkem ma ei kommenteeri 
eks ole :D
*PÜHAPÄEV
nii ärkasin ülese kuna HAnnes kiusas mind 
läsime preesi 
siis tulid TAAVI ja KARL.
mm läksime siis sööma jälle 
ja me tegime TAAVI joogika nts nali ..:D:D
MA NAERAN SIIA MAANI SELLE ÜLE
panime tema joogi sisse siis friikarluli ja kapas lehe 
 ja ta kaanis seda meeletult 
*ESMASPÄEV
käisime väikestele luuletusi ette lugemas se pidi oleme 1-5 klass 
aga sinna tuli terve kool nii et,ja suht nuunu oli olla 200 õpilase ees
*TEISIPÄEV
mm täna ei olnudki midagi erilist 
sain paar jääpalli ja muud polnudki ..


*JA SEE ON MINU TUNNI TÖÖ ...
JA TEGELT KA VICUUU

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar