3/30/2011

no one is going to chase you forever so just stop for a minute and everything seems better

 eriti paremaks nagu ei läinud ...

aja nii räägin enda ******päevast siis .nii siis sai enda kahe 5 kõrvale ka 2:happy naat:)

ammm nii mei oli vaja klassi nimekirja kuna klassi jus käskis küsida ,ok läksime küsima 

aga vahe peal oli teine kell hellisenud ja me läksime vb 5 sekundit hiljem klassi .ok meie kulla kalli õpetaja ees vabandasime südamlikult.ei talle ei kõlvanud :D

nii tema kargas kõrri meile.. ma istusin enda pinki ja siis kuulen et marianna tule vastatama ...

no tra,ma ei ole saanud õpikutki lahti team juba tahab,et ma vastama tuleks..mingi elekter oli teema.nii olen siis klassi ees jam ma pidin jutustama aga,kuidas ma juttustan kui ma ple saanud lugeda valisin siis küsimused ei krt neid ka ei osanud vastata 3 oskasin ja 10 küsis nagu wath !??

nii siis saiin enda nunnukese siia ekooli .ok siis tuli vicu kord talt küsis õps esmaspäeva tunni asju tra oleks ta mult neid küsinud kummas on rohkem laengut kas miinuses või plusis loog et miinuses kamoon ma ole saanud 5 selle kuna see eelmine teema oli nii lebo .

ja ekoolis on selline märkus või mis iganes asi:

    • vastamine, ei osanud jutustada ega ka küsimustele vastata
    Vooluallikad (Tunni kuupäev: 30.03.2011, 5. ainetund)
    - Maarika Rannamägi, 30.03.2011 12:14
    kuidas ma peaks okskama kui ma lugeda ple saanud ...
    vihkan seda õpetajat !!! elu lõpuni 
    nii siis täna hakkasime blayboxiks harjutama ...
    elu naljakas oli :D
      
    see tõstis mu tuju jälle (Y)
     tsauuki 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar