3/18/2011

Ma siis kirjutan kuidas mul seal ortotondi juures läks :)
nii läksime sinna ja seal oli Hannes Võrno koos oma lapsega .
Ta laps on nii paks !!!!!aga igastahes jamh.Se arst oli üli tore Tiina Sõlg.
soovitan täiega kui vaja minna on . aga jah ma ei saa breketeid kuna,suhkruaigetele ei tohi panna ,-.-
aga jah ta tegi pilti mu suust ja siis käisin rönkenis.cool :D
Ta toppis mule mingi asja suhu mis oli nagu plastiliin ja siis ma pidin seda hammustama .
See jäi mu hammaste külge kinni :DTa sikkutas sele sealt mu hammaste tagant ära .
Seega ma saan alles 29.03 endale mingi plaadi mile saab ära võtta siis kui tahad :D
see mulle meeldib .JA KÕIGE PAREM ON SEE ET VAHEAEG ON !!
ja siis ma ka joonistasin Karlile pildi.ma ei tea mulle ei meeldi eriti olen ka ilusamaid teinud !!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar