3/29/2011

i am so romantic sometimes i think i should marry myself

nii siis täna on teisipäev  polegi nagu kirjutada siiasain siis kätte oma plaadi noh siis klambrid ma näen välja naguu ... ullem tont koolis oli ka supper kuigi pidin magama jääma poisid olid cahatruletis hahah seal oli üks mees  kellele nad .... ajasid siis see mees võttis püksid maha ja hakkas onama.. ta oli veebikas ja ta meid ei näinud ja siis me lõpuks üttlesime et me oleme 56 aastane vana mees.tüüp pani kohe kini selle .. siis ole meil seksi õppetu (Y)haha umm siis ma räägin teile ka ja saade vaadata mida ma kunstis tegin tegime.


 srri*mõned on udused :D
aga loodan et saate naeda
eilest ka siis käisin vicu juures seal oli üli fun nagu tegime karlile video et ta näeks mis ta meiga teinud on -.-
ma loodan et sa loed seda aga jah kui loed siis anna teada ..
ok tsauuuu ma siis jälle vicu juurde videoid tegema  tsauuu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar